Voorjaarsvakantie

In verband met de voorjaarsvakantie is het stafkantoor van Stichting Baasis gesloten van maandag 22 t/m vrijdag 26 februari.

Wij zijn per mail beperkt bereikbaar.

In geval van calamiteiten kunt u mailen naar info@stichtingbaasis.nl.

Vanaf maandag 01 maart zijn wij weer volop aanwezig.

Hoe gaat het verder

Scholen

Het kabinet heeft op 31 januari jl. besloten dat de basisscholen op maandag 8 februari a.s. weer opengaan. De tweede lockdownperiode voor het basisonderwijs is dan achter de rug en alle kinderen mogen weer naar school. Dat is goed nieuws voor onze kinderen! We zijn daar blij mee. In deze brief willen we u informeren hoe wij op onze scholen/IKC’s met de gevolgen van de heropening om zullen gaan en wat de effecten zijn voor de kinderen en ouders.

Voor meer informatie zie brief aan alle ouders en verzorgers en de poster bij de heropening van de scholen.

Stafkantoor

De medewerkers van het stafkantoor blijven zoveel mogelijk thuis werken zoals de richtlijnen op dit moment aangeven.

Voor contact met één van onze medewerkers willen we u vriendelijk vragen, indien mogelijk, te mailen. Wat per mail kan doen we per mail. Als telefonisch contact gewenst is kunt u uw gegevens doorgeven in de mail met een terugbelverzoek. Wij doen ons best om zo snel mogelijk te reageren.

Voor algemene vragen kunt u mailen met info@stichtingbaasis.nl.

Wij willen u bij voorbaat hartelijk danken voor uw begrip.

Directeuren van de scholen en medewerkers van het stafbureau van Stichting Baasis.